Aankomst Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Tyara N. - WaarBenJij.nu Aankomst Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Tyara N. - WaarBenJij.nu

Aankomst Lissabon

Door: Tyara

Blijf op de hoogte en volg Tyara

26 Maart 2017 | Portugal, Lissabon

Aangekomen in hotel holiday inn. Het heuveltje op en af is al begonnen. Haha

Twee shockmomenten vandaag.

Tickets waren ipv voornaam met voorletters. Moeder en ik bonje met de grondsteward....dat de voorletters verdorie toch overeenkomen met de gegevens uit t paspoort? Pff nee mevr 70 eur wijzigingskosten per ticket..... uiteindelijk achtergekomen dat ze m'n naam verkeerd heeft ingevoerd! Grrrrr.. @!#^&@#

Receptionist vraagt of moeder 1135 eur wil betalen.....! Zij in shock blijft rustig maar zag al visioenen dat we weer heuvel op en af moesten op zoek naar een ander hotel.... nee mevr sorry mijn fout ik zeg wil je mij aub geen heart attack meer bezorgen vandaag.

Zitten we in de bancaire wijk van Lissabon, tussen Rolex en Cartier en nog zes andere banken waar ik de naam niet van weet geen fatsoenlijk restaurant te vinden te snacken bij de burger king.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tyara

Actief sinds 27 Maart 2017
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 74480

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 31 Maart 2017

Aankomst Lissabon

Landen bezocht: